Haber

Sigortam.net’ten “Güven Manifestosu”

Sigortam.net’ten “Güven Manifestosu”

23 yıllık tecrübesiyle Türkiye’nin lider insurtech platformu Sigortam.net, sigorta sektöründe başarının temel unsuru olan güven değerini bir kez daha vurgulamak amacıyla “Güven Manifestosu”nu kamuoyuyla paylaştı.

9 milyonu aşkın müşterisi ile sigorta sektörünün en güvenilir dijital platformu ve 5 yıldır üst üste aldığı “Güven Damgası”na sahip Sigortam.net, kendisini sigortada güvenin adresi olarak tanımlıyor ve sigortacılığın sırrını veriyor. başarısını güven duygusunu yaratan 4 ana faktöre bağlamaktadır: Şeffaflık, Dürüstlük, Yenilikçilik. ve Hız.

Dijital sigortanın öncüsü Sigortam.net 23 yıllık tecrübesiyle 9 milyondan fazla müşterisine hizmet vererek Türkiye’nin lider sigorta teknolojisi markası haline geldi. Sigortam.net, müşterilerine vaat ettiği şeffaflık ve dürüstlük değerlerinin yanı sıra yenilikçi altyapısı ve hızlı hizmet performansının, müşterilerinin gözünde kendisine olan inancını her geçen gün pekiştirdiğinin bilinciyle faaliyetlerini sürdürmektedir.

Sigorta sektörünün “güven” üzerine kurulu olduğunun bilincinde olan Sigortam.net, bu kavramın altını çizmek amacıyla hem dijital altyapısını hem de müşteri hizmetleri merkezinden sunduğu ‘sigorta danışmanlığı’ hizmetini yapay zeka destekli yeni bilgi analizleriyle her zaman geliştiriyor. mümkün olan en iyi şekilde.

Dijitalleşen dünyada sigorta sektörüne olan güveni en üst seviyede tutmak zor olsa da, Sigortam.net, bu konudaki başarısını, memnun müşterileriyle ve 2019 yılından bu yana TOBB’un Ticaret Bakanlığı adına verdiği ödülle kanıtlamıştır. Güven Damgası5 yıl üst üste layık görüldüğünü kanıtlıyor.

Selen Yığın: Sigortada güven esastır. Geri kalan her şey inanç üzerine inşa edilmiştir.

Sigortam.net CMO Selen Yığın Sigortanın doğası gereği müşteri ile komisyoncu arasındaki güven ilişkisinin vazgeçilmez niteliğine dikkat çeken Sigortacılık, şöyle konuştu: “Sigortacılık karşılıklı taahhüde dayalı bir branştır. Kendimizi en kırılgan ve çaresiz hissettiren durumlara karşı savunma vaadi, imanı her aşamada vazgeçilmez kılar. Ayrıca kişisel bilgilerin dijital ortama aktarıldığı ve finansal süreçlerin internet üzerinden gerçekleştiği sigorta dünyasında markalara olan inanç çok daha kritik hale geldi. Müşteriler için burada belirleyici olan, kendilerine en uygun poliçeyi seçtiklerinden, sigortanın onları en iyi şekilde koruyacağından, karşılaştıkları sorunlarda ‘anında’ yanlarında olacaklarından ve sigortanın onları en iyi şekilde koruyacağından emin olmaktır. ödedikleri primin tam karşılığını alacaklar. Elbette dürüst ve adil hizmet almanın yanı sıra bilgi güvenliği de büyük önem taşıyor. Dolayısıyla Sigortam.net olarak şunun çok bilincindeyiz: Sigortanın temeli güvendir ve her şey güven üzerine kuruludur.”

“Tüketici ile marka arasındaki ‘güven döngüsü’ artık çok daha önemli.”

Selen Yığın Güvenin satın alma davranışını önemli ölçüde etkilediğini vurgulayan 2023 Edelman Güven Barometresi Özel Raporu’nda artış eğilimini şu şekilde yorumladı: “Tüketicilerin inandıkları markalara yönelik eğiliminin geçen yıla göre yüzde 9 arttığını görüyoruz. Rapora göre insanların yüzde 58’i satın alma kararı vermeden önce markalar hakkında detaylı araştırma yapıyor ve yüzde 71’i için güvendikleri markaları satın almanın geçmişe göre daha değerli olduğu belirtiliyor. Sonuç olarak tüketicilerin markaya olan güveni satın alma kararını yüzde 59 oranında etkiliyor. Dolayısıyla tüketici ile marka arasındaki ‘güven döngüsü’ artık çok daha önemli.”

“9 milyondan fazla mutlu müşterimiz; Gerçek bilgiye, doğru fiyata ve sonuçta en güvenilir hizmete Sigortam.net üzerinden ulaşacaklarını biliyorlar.”

Yığın Sigortam.net’in bu konuda değerli avantajlara sahip olduğunun altını çiziyor: “Sigortam.net olarak güvene dayalı müşteri deneyimini tüm iş modelimizin merkezine koyuyor, karmaşık bir süreç oluşturmak için insan kaynağımıza ve teknolojik altyapımıza güveniyoruz. Sigorta gibi ürünlerin daha anlaşılır ve ulaşılabilir hale getirilmesi. Önemli yatırımlar yapıyoruz. Bu yatırımlarımız doğrultusunda müşterilerimizin sadece satın alma sırasında değil satış sonrasında da deneyimlerini en basit ve hızlı şekilde gerçekleştirebilecekleri bir sistem oluşturduk. Ülkemizde dijital sigortacılık alanında bir ilk olarak ODTÜ ve Hacettepe üniversiteleriyle birlikte Yapay Zeka Tabanlı Sigorta Teminat Puanlaması uygulamasını hayata geçirdik. Bu sistemde düşük fiyatlı, kapsamlı ve fiyat-performans istikrarı açısından öne çıkan tekliflerimizi 3 kartlı temsil ile müşterilerimize sunuyoruz. Bu sayede müşterilerimiz sorularına daha net yanıtlar bulabilmekte ve kendilerine uygun olan işi hızlı bir şekilde seçebilmektedirler. Poliçe seçim sürecindeki bu şeffaf, adil ve objektif değerlendirme sonrasında satın alma, yenileme, satış sonrası süreçlerde, hasar anında kısacası tüm deneyim süreçlerinde aynı güven bağını güçlendirmek en büyük önceliğimizdir. Her gün sigorta poliçelerini yenilemeden önce referans noktası olarak internet sitemizi ziyaret eden 9 milyondan fazla memnun müşterimiz ve binlerce kişi, gerçek bilgiye, doğru fiyata ve sonuçta en güvenilir hizmete Sigortam.net’te ulaşacaklarını biliyor. “Bu başarının arkasında güven duygusunu yaratan dört ana unsur var: Şeffaflık, Dürüstlük, Yenilikçilik ve Hız.”

Sigortaya inancın adresi Sigortam.net’ten “Güven Manifestosu”

Sigortada inancın adresi Sigortam.net, sigortacılık sektöründe başarının temel unsuru olan inancın önemini bir kez daha vurgulamak amacıyla “Güven Manifestosu”nu kamuoyuyla paylaşıyor.

Sigortam.net olarak biz,

  • Merkezimize Güveniyoruz: Markamızın özünde “uzmanlığı ve teknolojisiyle ‘net’ sigortacılık” yer alıyor. Bu netlik sayesinde çıkarlarımızın temelini oluşturan güven, her kararımızda ve attığımız her adımda önceliğimizdir.
  • Müşterilerimizi dinliyoruz:Müşteri deneyimlerini değerli buluyor ve her geri bildirimi daha iyi ve daha güvenli hizmet sunma fırsatı olarak görüyoruz.
  • Şeffaflığı Bir Unsur Olarak Kabul Ediyoruz:Sunduğumuz tüm sigorta ürünleri hakkında açık ve anlaşılır bilgi sağlamaya kararlıyız.
  • Bilgilerin Gizliliğini Koruyoruz:Müşterilerimizin kişisel ve finansal bilgilerini en üst seviyede koruyor, üçüncü şahıslarla paylaşmıyor ve kötüye kullanılmasına izin vermiyoruz.
  • Yeniliği Güvenle Getiriyoruz:Teknolojinin en son olanaklarını kullanarak müşterilerimize sadece sigorta teklifleri sunmakla kalmıyor, aynı zamanda bu tekliflerin şeffaf, dürüst ve adil bir değerlendirmeyle sunulmasını da sağlıyoruz.
  • “Müşterinin Şampiyonu” Olma Taahhüdümüze Sadık Kalıyoruz:Her bir müşterimize verdiğimiz önemle, karmaşık sigorta dünyasını onlar için aydınlatıyor, hayatlarını kolaylaştıracak adımlar atıyor, memnuniyetlerini en üst seviyede tutmak için çeşitli promosyon ve kampanyalar sunuyoruz.
  • Ulaşılabilir ve Ulaşılabiliriz: Müşterilerimize her zaman ulaşılabilir olmak, sorularına cevap vermek ve endişelerini gidermek için hızlı ve etkili bir bağlantı sağlıyoruz. Sigorta Danışmanlarımız ile müşterilerimize 7/24 destek oluyor, tüm ihtiyaçlarına anında cevap veriyoruz. Üstelik herhangi bir hasar durumunda hasar limitimiz dahilinde bize ulaşan müşterilerimize 3 saniye içerisinde cevap veriyoruz.

Sigortam.net olarak teknolojinin gücü ve insan odaklı yaklaşımımızla sadece sigorta deneyimini kolaylaştırmakla kalmayıp, müşterilerimizin her adımda kendilerini güvende hissetmelerini sağlamaya kararlıyız.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

bozovaajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu